دلنوشته های پسر تنها

دلنوشته های پسری که تو آخرین لحظات عشقش پشتشو خالی کرد

دلنوشته های پسر تنها

دلنوشته های پسری که تو آخرین لحظات عشقش پشتشو خالی کرد

رهای عزیزم تولدت مبارک

سلام

امشب شب خاصی برای منه چون تولد رهای عزیز و مهربونمه ولی دوست داشتم پیشم بود تا از خجالتش در بیام

این وب رو هم فقط برای خودش ساختم و یک هدیه مجازی برای وجود نازنینشه و از ته دل از خدا میخوام تولد

سال آینده ش پیش خودم باشه تا بتونم مهربونیاشو جبران کنم

تو این وب فقط دلنوشته هامو برای عشقم می نویسم که بدونه چقدر دوستش دارم و هیچ موردی رو از جایی کپی

نمیکنم و سلیقه م هم برای انتخاب عکس خوب نیست

فقط امیدوارم از این هدیه کوچیک و ناقابل خوشش بیاد


رهای عزیزم تولدت مبارک فرشته مهربونم


بدون خیلی دوستت دارم و برای اینکه پیشم باشی لحظه شماری میکنم

12086293206 عکس های تبریک تولد 1390 2011



نظرات 2 + ارسال نظر
غزاله شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 15:05 http://mylovlylife.mihanblog.com

میدونم خیلی دیر اومدم.ببخشید نت نداشتم...
منم تولد رهای عزیز رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم همیشه همینجوری مهربون و شاد و عاشق بمونین.همیشه تنتون سالم و لباتون خندون باشه.

ممنون که اومدید و تشکر از تبریکتون و ارزوهای قشنگتون

Bita شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 21:52 http://faqatbiyatoo.blogsky.com/

لینکت کردم عزیزم

ممنونم شما هم لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد